Go Fit

אח תרגיל הפוש-אפ אחד התרגילים הטובים ביותר

פוש- אפ ,פוש- אפ  איזה תרגיל 

 

אח תרגיל הפוש- אפ  אחד התרגילים האוהבים עלי , אתם קראו  לי משוגעת !  זה התרגיל הכי קשה שיש , אז תנו לי בבקשה  להסביר  קצת על התרגיל זה

תרגיל הפוש אפ הוא בין התרגילים המורכבים  אשר משלב בתוכו כול כך הרבה שרירים בו זמנית ,  חזה , כתפיים , ידיים , וגם שרירי הליבה

עקב הגייס הרב של  הרבה שרירים בביצוע התרגיל הפוש- אפ  גורם  לנו לקושי בביצוע התרגיל   , זה לא דבר רע  ההיפך   את זה אנחנו  רוצות !

אנחנו  רוצות  כמה שיותר גירוי  בתרגיל אחת  שיאתגר אותנו  ויתן לנו  את התוצאות הטובות ביותר .

היתרון  בתרגיל הפוש -אפ  שניתן לבצע אותו בכול מקום שאנחנו רוצות   ללא צורך באביזרים . מה שחוסך  לנו כסף  ומקום .

 

אבל שימו לב  אל תטעו ! יש לבצע  את תרגיל הפוש -אפ בצורה מדוייקת כדי לקבל תוצאות  , אז תרשו לי להסביר לכם  איך לעשות  זאת

 

ראשית תשכבו על הבטן שרגלים ישרות ומקבילות אחד לשניה , שימו את כפות הידיים שלכם על הריצפה שהאגודל פונה פנימה .

תפתחו את הידיים שלכם לצדדים שהם  בעצם  ב 90 מעלות מקבילות לכתפיים . שמרו על גו ישר  ובטן חזקה פנימה  יש לשמור על צוואר ישר כשהוא ממשיך את עמוד השידרה .

זהו עכשיו אתם בעצם מוכנות לביצוע  התרגיל  .תדחפו את כפות הידיים בריצפה והרימו את עצמכם למעלה   עד שהידיים מתיישרות  אבל לא נעולות .

כול הכבוד עשיתם את הפוש -אפ הראשון שלכם !

עכשיו  אם זה קצת  קשה לכם בתור התחלה  ניתן לבצע את פוש- אפ  שהברכיים על הריצפה בהעברת המשקל של הגוף קדימה לידיים אז לבצע  את הדחיפה למעלה  שהברכיים נשארות על הריצפה ( זאת אומרת שרק החלק העליון מתרומם ) אם זאת יש לשמור שאין לנו שבירה של אגן למטה , או לקיחת ישבן אחורה .

 

מעולה  , עכשיו  לכו להתאמן  על זה , ותראו  איזה תרגיל נפלא זה .