Go Fit

כיצד להפסיק לחבל בבריאות שלך ובכושר לך

אז איך מפסיקים לחבל בבריאות שלך ?

מקבלים מודאות לחשיבות של  ביצוע פעילות גופנית,נכנסים לכושר  ושומרים על גוף  בריא .   באו אני אגיד לכם את האמת  עלינו להישאר באותו מסגרת באופן קבוע  ולהכניס את הרגל  לאורח החיים  שלנו  . נכון זה דורש משמעת ומסירות. אבל אני מבינה את זה. אתם עסוקות  בטירוף. שקועות  בעבודה ובמשפחה ובאותם כדור-עקומות אינסופיים שהחיים אוהבים לזרוק עלינו נכון  זה לא קל. כשאתם צריכות להוריד משהו  ומהיום שלכם או להוסיף משהו  מהיום שלכם  זה קשה ומטורף , סדר העדיפות שלכם לעולם הכושר , הכושר הגופני שלכם   הוא לא בעדיפות ראשונה ולא שניה ולא שלישית  אבל הוא נמצא שם  אולי אפילו  בעדיפות נמוכה ? . אבל זה לא אומר שאתם  צריכות לוותר על הניסיון להסתדר איתו  ולראות איך כן תוכלו להגיע לפשרה ?. הפסיקו את החבלה העצמית! הטיפול בעצמכם  הוא לא פחות חשוב מטיפול בכל האחרים סביבך ללכת לספר ,סידור ציפורנים, קוסמטיקאית  , קניית בגדים ועוד   . למעשה גם פעילות גופנית היא קוסמטיקה , בריאות , אורח חיים , וכמובן התפקוד שלנו והנראות שלנו ואתם ו צריכות לחשוב על פעילות גופנית שזה  דבר החשוב ביותר  בחיים שלנו  ובעתיד שלנו באו נגיד את  האמת  … אם השנים  השרירים שלנו הופכים להיות חלשים יותר , חילוף החומרים שלנו ניהיה איטי יותר , יש לנו פחות   כוח  , פשוט  תנועה .אם לא תשנו כיוון  תחפשו  איך לסחוט כושר, לא משנה מה?  אתם  נפגעו  בגוף שלכם ובחיים שלכם  בעתיד  !

אז איך אפשר לעשות את זה ? איך ניתן לשלב ?

להלן מספר טיפים נגישים ומשתלמים שכל אחד יכולה  לעשות.

שלבו כמה שיותר פעילות בשגרת היומית  שלכם.

תעלו במדרגות המקום במעלית  , שוב זה לא צריך להיות באופן  קבוע  , אבל קבעו לכם ימים קבועים שאתם  בעבודה או בבית לא משתמשים במעלית  ועולים במדרגות .   . זה בעצם אומר לעמוד במקום לשבת בטלפון או לחכות במשרד הרופאים. ערכו פגישת משרד מהלכת במקום פגישת משרד לשבת. שוב, זו לא תרופת פלא, אך היא תצטבר עם הזמן. נכון  זה לא ממש כושר  אבל זה עדיף  מאשר  לא לעשות כלום !

צור מכון כושר ביתי מיני.

תירגעו – אני לא מדברת על קניית ציוד יקר או על פינוי חדר שלם בבית . כל מה שאתם צריכות  זה שטח של 8 מטר על 8 מטרים רבועים לעבוד בו, וכמה פריטים ניידים כמו משקולות שמתאימות בין 3 ל -8 קילו, צינור התנגדות ומזרן יוגה. אבל הכלי הכי יקר שלכם ? זה יהיה משקל הגוף שלכם . בצעו סקוואט , ומכרעיים כדי לעבוד על הישבן  והירכיים; שכיבות סמיכה  כלפי מטה כדי לעבוד על החזה, הכתפיים והתלת ראשי. כפיפות בטן  לעבודה על שרירי הבטן; ודילוגים קלים ,ריצות במקום  ומטפסי הרים  ברכיים למעלה  לקרדיו.

הירשם כמנוי.

מודלים של מנויים הם המקום בו הכושר בבית נמצא. כמו סרטים ומוזיקה, גם סטרימינג הוא המפתח. גישה למאות אימונים איכותיים עם מאמן מקצועי  שניתן לבצע  בכל מקום ובכל זמן מקשה על התירוצים לעמוד בצד. בין אם אתם מזרימות  סרטונים מה- iPad שלכם  , אתם לא יכולות לא להגיע לתוצאות  עם מקצוען כושר בכל עת שתרצו, בנוחות בבית שלכם . אין צורך בתשלום מאמן אישי כבד. משלמים רק 89 ש”ח לחודש  עבור גישה בלתי מוגבלת ליותר מ 120אימונים  מטורפים מגוונים שלא יבזבזו את הזמן שלך יתנו לך תוצאות בזמן קצר לחיטוב ולהורדה במשקל  . אם אתם רוצות  לנסות את האימונים, לחצו  כאן  https://go-fit.co.il/

 

לסיכום  : תמיד אפשר למצוא  את הדרך  לדאוג לבריאות שלנו  ,לכושר ,לחוזק  ולהשקיע בעצמנו  למען  העתיד שלנו !

גלילה למעלה