Go Fit

איך להפוך את שרירי הבטן לשריר הסקסי ביותר הצורה המהירה ביותר !

איך להפוך את שרירי הבטן לשריר הסקסי ביותר הצורה המהירה ביותר !

 

 השאלות העיקריות ששואלים אותי על בסיס קבוע היא על שרירי הבטן. למעשה, מרבית השאלות המובילות עוסקות בנושא שרירי הבטן: כיצד אוכל להשיג אותן? אילו אימונים מתאימים להם ביותר? מה עלי לאכול כדי לקבל שרירי בטן? מה אסור לי לאכול? ועוד ועוד. 

אז בואו נבהיר כל בלבול אחת ולתמיד. כדי לקבל הגדרה בליבה שלך ולראות את שרירי הבטן שלך את צריכה  לשרוף את השומן התת-עורי על גבי השריר ומתחת לעור שלך. אז אמנם כן, עליכם להתנות גם את השרירים, שריפת השומן היא החלק החשוב ביותר. 

מסיבה זו, הדרך הטובה ביותר להשיג זאת  אינה מהלכים כמו כפיפות בטן, אלא טכניקות כושר השורפות הכי הרבה קלוריות בשילוב עם אכילה נקייה על מנת לשרוף את השומן המאוחסן. זכרו, ירידה בשומן היא יצירת גירעון קלורי. אם אנו אוכלים יתר על המידה זה מנצח חלק מההתקדמות שאנו עושים בחדר הכושר.

הטכניקות שהולכות להיות היעילות המוחלטות ביותר … בטח שכבר ניחשת: HIIT, אימוני התנגדות (משקל גוף ומשקל חופשי) ומעגלים מטבוליים – מה שאומר שאת משלבת  את שתי הטכניקות הנ"ל באותו אימון ללא מנוחה בין תרגילים. אמנם, תנועות דינמיות או נפיצות כמו פליאומטריה הן גם יעילות מאוד, אך מאוד מתקדמות. לכן, אם את  לא מרגישה בנוח עם דברים כמו קפיצות סקוואט, נדנדות Kettlebell, דחפי סקוואט, או קפיצות ריאות וכו 'זה בסדר כל עוד את מתאמנת עם HIIT והתנגדות וזמן מנוחה מינימלי במהלך האימון שלך. 

הדבר הטוב ביותר בסוג זה של אימוני התנגדות הוא שהוא תנאי אוטומטי לליבה שלך מבלי לבודד באופן מלאכותי קבוצת שרירים ולאמן אותה. אימון מסוג זה אינו פונקציונלי, כלומר הגוף שלך לא עובד ככה במהלך חיי היומיום שלך. וזה שורף מעט מאוד קלוריות. כך שתרגילים כמו שכיבות סמיכה למעשה יעשו יותר עבור הליבה שלך מאשר כפיפות בטן מכיוון שהם עדיין עובדים בליבה, אבל הם גם עובדים על חזה, מרובעים, כתפיים, תלת ראשי, אשר שורף יותר קלוריות באופן כללי בזמן שאתה מגן על הליבה שלך. לכן, תרגילים מרובי קבוצות שרירים עם משקולות חופשיות הם הטובים ביותר. הנה רק כמה כדי לתת לך מושג: Burpees, Renegade Rows, Push Ups מכל סוג שהוא, מטפסי הרים, Lunge with Dumbbell Chop, Prescent Pose with Reverse Fly … הרשימה למעשה די נרחבת.  

אם את  עדיין מרגישה מבולבלת  לגבי מה לעשות , את תמיד יכולה לנסות את תוכנית  האימונים שלי איתי בסטודיו GO FIT  או באתר שלי סטודיו GO FIT און ליין אימוני  טבטה   כפי שאת  יכול לראות באתר שלי, התוצאות  מדברות בעד עצמן. 

כשמדובר באוכל שלך, הקפידי  לא לאכול יתר על המידה. שתי  מים עד שהפיפי שלכם נראה כמו לימונדה כדי לשטוף עודף נפיחות במשקל מים – ככל שתשתו פחות אתם נאחזים. שמרי על הנתרן שלך מתחת ל 1500 בימים שאת לא מתאמנת  ותחת 1800 בימים שאתה עושה פעילות גופנית . הימנע מדגנים וסוכרים מעובדים. שמרי  על אלכוהול לא יותר מ -4 משקאות בשבוע. ואת  תתחילי  לראות את השריר  הסקסי  שלך בבטן !