Go Fit

הורדנו במשקל ,הגענו ליעד איך אפשר לשמור על זה ?

 

הורדנו במשקל ,הגענו ליעד איך אפשר לשמור על זה ?

עבודה טובה! חיטבת את התחת, אכלת את הכמות הנכונה של המאכלים הנכונים, ו – בם – פגעת במשקל המטרה שלך. עכשיו מה? איך את שומרת על ההישגים המדהימים שלך? לעתים קרובות אני שומע שלרדת במשקל זה קל, אבל לשמור על זה קשה. זה פשוט לא נכון – לפחות מבחינה ביולוגית.

שומן מאוחסן באנרגיה וקלוריות הן יחידות אנרגיה. אם אנו אוכלים יותר קלוריות ממה שאנחנו שורפים אנו מאחסנים אותם כשומן. על מנת לאבד שומן עלינו להשתמש באנרגיה רבה מכפי שאנו צורכים. זה היפוך פשוט של המשוואה. כעת, שמירה על משקל מותחת את הגבול בין השניים. את לא אוכלת יותר ממה שאת שורפת  כדי לא להשמין בחזרה, ולא אוכלת  פחות ממה שאת שורפת  כדי לא להמשיך לרדת. המטרה עם תחזוקה היא לכוון לאכול את מה שאת  שורפת  ביום כדי לשמור על הסטטוס קוו שלך. אז, את מבינה  מבחינה ביולוגית, את לא צריכה להתאמן כל כך קשה כדי לשרוף כל כך הרבה קלוריות שומן מאוחסנות או להפך שאת  יכולה לאכול יותר כי את  לא מנסה לטבול בחנויות השומן שלך.

לכן, המפתח לתחזוקה הוא הבנת המספרים. ראשית, בואו לעקוב אחר קצב הצריבה היומי שלכם. 

מכיוון שירדת במשקל בהצלחה, אולי כבר תדעי  כמה קלוריות את  שורפת ביום. אבל אם לא, חשוב לך להבין את קצב חילוף החומרים הבסיסי שלך (BMR), שהוא כמות הקלוריות שגופך שורף במנוחה ואת קצב חילוף החומרים הפעיל שלך (AMR), כמות הקלוריות שגופך. כוויות באמצעות פעילויות יומיומיות. יש הרבה מכשירים לבישים נהדרים שיכולים לעזור לך לקבוע את קצב הצריבה היומי שלך. עם הידע הזה, את  רק צריכה להתאים את צריכת הקלוריות שלך לשרוף הקלוריות שלך כדי לשמור על המשקל שלך. אם את  עוברת  את מגבלת הקלוריות הזו, את  פשוט מושלת  בצריכת המזון שלך למחרת ועובד קצת יותר קשה או קצת יותר בחדר הכושר .

, כפי שציינתי לעיל, רבים חושבים שתחזוקה קשה יותר מאשר הפסד. וכפי שהראיתי לך, מבחינה פיזיולוגית זה פשוט לא המקרה. אני מאמינה  שמה שבאמת כל כך קשה הן ההתנהגויות שעליך להמשיך לשמור עליהן. אינך יכולה  לחזור לאכילה מתוחה, למכרזים מטורפים בסוף השבוע, 800 שעות קלוריות וכו '. אתה צריך למצוא חיים קבועים לטווח הארוך המאשרים דרכים להתמודד עם לחץ. ואת צריכה למצוא דרכים חדשות לתגמל את עצמך שמאשרות חיים כמו גם מתגמלות חברתית. לדוגמא: .לכי עם  חברים לשיעור יוגה או ספין במקום שעה מאושרת. חפשי  דרכים להתרועע ששורשיהם הם פעילויות מהנות ולא אוכל ושתייה.