Go Fit

עבר הרבה זמן מאז שהתעמלתי, ואין שום דרך שאני יכול לעשות חלק מהתרגילים האלה. אני לא רוצה לפגוע בעצמי, אבל אני רוצה שמה שאני יכול לעשות יהיה יעיל.

עבר הרבה זמן מאז שהתעמלתי, ואין שום דרך שאני יכולה לעשות חלק מהתרגילים האלה. אני לא רוצה לפגוע בעצמי, אבל אני רוצה שמה שאני יכול לעשות יהיה יעיל.

 

פגיעה בעצמך יכולה להוציא אותך מהמשחק למשך שבועות, ואפילו יותר  ואנחנו בכלל לא רוצות את זה. אז הנה כמה טיפים להקל על העניינים:

נסי  לעשות תרגיל קשה במיוחד עם פחות משקל.
נסי  לעשות פחות חזרות על התרגיל.
נסה לשנות את התרגיל.
אם אין שינוי ואת  פשוט לא יכולה לעשות תרגיל מסוים, מצאי  תרגיל אחר לאותה קבוצת שרירים שאת יכולה לעשות, והחליפי את התרגיל הקל יותר עבור הקשה יותר (כמו כפיפות קיר במקום קבועות, או ריצה קלה) במקום במקום לקפוץ על חבל).

ככל שתמשיכי  לנסות יותר, כך תתחזקי יותר ותוכלי להתקדם יותר  שם המשחק  הוא סבלנות , שבסוף היא משתלמת .

  
גלילה למעלה