Go Fit

אני מתאמנת בשעות מאוחרות זה הורס לי את הלילה !

אני מתאמנת בשעות מאוחרות זה הורס לי את הלילה !

 
חשוב לכם לישון טוב בלילה ,ובגלל זה אסור לכם להתאמן בשעות מאוחרות ?
 
לא באמת נכון !
 
באו נגלה את האמת במיתוס שהפעילות גופנית הורסת לי את הלילה
 
תכלס ,פעילות גופנית בלילה לא תשאיר אותכם ערים שעות אחר כך. עליכם להתאמן בזמן הנוח לכם , לא משנה מה השעה .
להתאמן בשעות הלילה המאוחרות היה -לא מקובל בעולם הכושר מזה זמן רב בגלל המחשבה שהוא ימנע מכם להירדם, אבל האם מישהו יכול לגבות בכנות את הטענה הזו? כנראה שלא.
לא היו מחקרים שתומכים בהיגיון הזה – מי אמר את זה?
פעילות גופנית בכל עת של היום או הלילה למעשה עוזרת לכם לישון.
תקשיבו לזה מחקר שנערך על ידי הקרן הלאומית לשינה מצא כי אלו המדווחים על התעמלות קרוב לשינה אינם מתקשים להירדם. למעשה, המחקר מצא כי פעילות גופנית בכל עת של היום או הלילה היא טובה יותר לשינה מאשר אי ביצוע אימון בכלל .
אין עוד תירוצים להאשים או לא לעשות פעילות גופנית בשעות המאוחרות או בלילה .
אם יש לכם הרגלי שינה קבועים, לא משנה אם אתם מתעוררים בשעה 5 לפנות בוקר כדי להתאמן או מנסים להתאים אותו לאחר שהילדים ישנים בשעה 21 בערב: כל תרגיל, בכל שעה ביום, יסייע להרגלי השינה שלך.
החוקרים מאמינים כי פעילות גופנית משפרת את השינה על ידי עזרה בהפחתת רמות הלחץ והחרדה.
 
אנשים רבים חושבים שאסור להתאמן בלילה מכיוון שרמות האדרנלין שלכם יעלו ותהיו ערים שעות. זו לא האמת: !
זה מוריד את רמות הורמוני הלחץ ובמקום זאת מגרה את ייצור האנדורפינים, את הכימיקלים במוח האחראים ל"שיא הרץ "ותחושות הרפיה ואופטימיות העוקבות אחר אימונים קשים רבים. הרעיון שהתעמלות בשעות הלילה המאוחרות יחזירו את האנרגיה שלכם הוא פשוט שגיאה – וזהו.
אתם צריכים לעשות את מה שעובד בשבילכם . אם השעה 8 או 21 בערב זו הפעם היחידה שבה תוכלו להתאמן באימון, לכו על זה! אין סיבות בריאותיות שאסור לכם !
כל זמן הוא זמן נהדר ביום לאימון – פשוט להיות עקבי. קל למצוא מידע וייעוץ בריאותי המעודדים אותך להתאמן בערב, בעוד שמקורות אחרים ממליצים על הבוקר – אך האמת, הזמן הטוב ביותר עבורך להתאמן הוא כל זמן שעובד לאורח החיים שלכם . לא תשרפו יותר קלוריות אם תתאמנו בבוקר מול 17:00בערב או 23:00 בלילה .
המפתח הוא לשמור על לוחות הזמנים שלכם עקביים. שאלו את עצמכם: באיזו שעה ביום אתם הכי מסתדרים? היצמדו אליו ותראו יתרונות להרגלי הבריאות והשינה שלכם מסביב, ללא קשר למה שהשעון אומר.