Go Fit

לא לפחד מאימון אינטנסיבי

לא לפחד מאימון אינטנסיבי

 
אני יודעת מה אתם חושבים עכשיו שאני משוגעת ! אימון אינטנסיבי שאנחנו נעשה ? אנחנו לא בני 20 , אני לא בכושר וכו' וכו' כן שמעתי את זה .
אז תנו לי להסביר :
 
כדי להוריד קילוגרמים עיקשים, כלל המשחק הוא להגדיל את עוצמת האימונים שלכם . אני רוצה שתעבדו על 85 אחוז מהדופק המרבי שלך (MHR). עם זאת, יתכן ששמעתם או שאמרו לכם פעם זה את המשפט הבא "אזור שריפת השומן" שמעודדת אותך להתאמן על 70 עד 75 אחוז מהדופק המקסימלי בלבד .
.ואתם מגיעים למסקנה שגופכם מושך בעיקר על קלוריות שומן לאנרגיה – לא נכון! זה מטעה לחלוטין והגיע הזמן להניח את המיתוס "אזור שריפת שומן".
במהלך אימון גופני, לגופך שלושה מקורות אנרגיה אפשריים: פחמימות, שומן וחלבון. חלבון הוא אמצעי אחרון – משלושת מקורות האנרגיה, גופכם הוא המרתיע ביותר למשוך את מאגרי החלבון שלך.
גופך לוקח אנרגיה מגלוקוז, שהוא מקבל מפירוק פחמימות, או שומן תלוי בעוצמת האימון.
אימונים ברמה גבוהה של אינטנסיביות מאלץ את גופכם לשאוב קלוריות בפחמימות לאנרגיה – הם מקור אנרגיה יעיל יותר, וגופכם הולך על דלק הפרימיום שלו כשאתם עובדים קשה.
אם אתם מתאמנים ברמת אינטנסיביות נמוכה, גופכם אינו צריך להיות יעיל באותה מידה, כך שהוא ימשוך אחוז גבוה יותר של קלוריות שומן לדלק.
 
נשמע שאימונים בעצימות נמוכה יהיו יעילים יותר בכל מה שקשור לאיבוד שומן, נכון? לא בסדר.
 
עובדות פיזיולוגיות אלו הן שהולידו את האמונה השגויה כי פעילות בעוצמה נמוכה טובה יותר מפעילות בעצימות גבוהה בכל מה שקשור לשריפת שומן וירידה במשקל. בימינו אנו יודעים כי למרות שהיחס בין קלוריות שומן לפחמימות עשוי להיות גבוה יותר במהלך פעילות גופנית בעצימות נמוכה, פחות קלוריות מנוצלות בסך הכל. פעילות גופנית בעצימות גבוהה שורפת את מספר הקלוריות הגדול ביותר .
בקיצור אל תפחדו לעשות אימונים בעצימות גובה אפילו אם זה קצת קשה לכם אז מה הגוף יתרגל ,אתם תתחזקו יותר , תשרפו יותר קלוריות שיביא אותם לתוצאות של הורדה במשקל