Go Fit

אם תרדי במשקל מהר מדי, תעלי את הכול בחזרה ? נכון או לא ?

אנשים חושבים שירידה במשקל  נחשב "בריא"   שמורידים  עד קילוגרם בשבוע.  ואם את מפסידה יותר  קילוגרמים , או אפילו פחות  זה לא בריא או לא נכון 

 

האמת:  אין דבר כזה "לרדת במשקל מהר מדי." כי כל עוד אתם צורכות את הכמות הבריאה  של קלוריות על ידי אכילת מזון מזין ומתאמנים באופן סדיר , תרדו במשקל במהירות המתאימה לגופכם. 

יש גרסאות שונות איזה ירידה במשקל היא בריאה יותר . האמת היא שהתשובה לא יציבה   כי ירידה במשקל מתרחשת אחרת אצל כולם וזה בסדר. הנה למה:

לא המהירות בה את יורדת  במשקל   זו השיטה. אז איך אנשים הורידו במשקל והצליחו להתמיד בזה שנים ? .  אז ככה ,  הדרך בה את מאבדת את המשקל היא החשובה ביותר !

אם ירדת במשקל באמצעות פעילות גופנית ואכילה נקייה – לא אמורה להיות בעיה עבורך לשמור על הירידה במשקל. מהצד השני, אם ירדת במשקל על ידי צעדים קיצוניים יותר, כמו רעב, ניקוי או דיאטות ריסוק מטורפות – סביר להניח שכל המשקל שיורדת יחזור באותה מהירות.!

שמירה על משקל היא עניין של תחזוקה. שמירה על משקל היא דבר שמבלבל הרבה אנשים וגורם להם להיאבק. לעתים קרובות הם מרגישים שאם הם לא ימשיכו להתאמץ באותה מידה ודיאטה באותה מהירות, הם יעלו במשקלם. זה לא המקרה. למרות שאת עדיין צריכה לשמור ולספור קלוריות, לאכול אוכל בריא ולהמשיך להתאמן,  אבל את לא צריכה  להיות כל כך קפדנית . לצורך ניהול משקל, את פשוט צריכה  לאכול את אותה כמות קלוריות שאת שורפת – ולא ליצור גירעון קלורי. למעשה, ניהול משקל אמור להיות קל יותר מסיבה זו בלבד.

השורה התחתונה: אין שום דבר רע בהורדת קילוגרמים במהירות – כל עוד את עושה את זה בצורה חכמה. ירידה במשקל מהר יותר עשויה לתת לך יותר מוטיבציה להמשיך, אם כי זה לא ממש משנה כמה קילוגרמים תרדי בשבוע. הדבר היחיד שחשוב הוא השיטה בה.