Go Fit

החיים שלך דינאמיים איך אני יכולה לבצע פעילות גופנית ולהגיע לתוצאות ?

אם העולם שלנו היה מושלם  , שום דבר לא היה מפריע לאימונים השבועיים שלך. אבל, בואי ניהיה  אמיתיים. החיים מפריעים לפעמים. לכן כשאת עושה פעילות גופנית, את  צריכה לגרום לזה לקרות , זה בסדר לקחת 10 דקות כאן, ועוד 10 דקות שם לאורך כל היום. אך אם מטרתכם היא ירידה במשקל, עליכם להקדיש לא מעט זמן  למטרה  הזאת  – אתם  זקוקות לפחות ל  30 או 45 דקות, בכדי להניע את אפקט הצריבה (מה קורה כאשר גופכם ממשיך לשרוף קלוריות לאחר האימון)

אז הינה  כמה דרכים איך להפיק  את הטוב ביותר  באימון

תעבדו בעצימות גבוה באימון .

אם את באמצע האימון והדופק שלך לא עולה, את לא עושה את זה נכון. הדרך היעילה ביותר להשיל קילוגרמים היא להתאמן ב- 85 אחוזים מהדופק המרבי (MHR) – כדי להשיג את המספר הזה, פשוט הפחיתי את הגיל שלך מ- 220. ואז תדליקי  עוד יותר קלוריות במהלך האימון שלך על ידי לקיחת ה- MHR שלך כמעט ל- 100 אחוז לדקה בערך בתרגילי אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה (HIIT) .

עבדו על קבוצות שרירים שונות במקביל.

תרגילים משולבים  שילוב של  קבוצות שרירים מאפשרים לך להרוג שתי ציפורים (או יותר) במכה אחת. אחת הדוגמאות לתרגילים אלה היא לדלג עם תלתל או כריעה אל לחץ. שילובי קבוצות שרירים הם מדהימים מכיוון שהם עובדים על קבוצות שרירים מרובות בו זמנית, מה שורף יותר קלוריות ויעיל יותר זמן.

המשיכי  את זה עם אימון מחזורי  

אימונים מחזורים מורכבים מסדרה של תרגילי אימוני התנגדות שבוצעו ללא מנוחה בין לבין. לדוגמא : את  עושה 10 שכיבות סמיכה ואז נכנסת לסט של סקוואט ואז עושה סט של הרמות זרועות. ביסודו של דבר, השילובים של קבוצות השרירים שתיארתי לעיל נעשו מיד אחרי השני. וכאן זה מגיע האימון  המחזורי  מלא: עכשיו הוסיפו את תרגילי הלב של HIIT לתערובת, ומיציתם את הזמן וגם את שריפת הקלוריות. ציון!