Go Fit

האימון משעמם לי , לא עובר לי הזמן , תהפכו את האימונים שלכם למהנה

לא אוהבת את האימון   , משעמם לי

 

לא כולם אוהבים  ללכת לחדר הכושר בסדר אני מקבלת את זה  , זה טבעי  גם ריצה  לא בא לך טוב  בסדר  אני  מבינה . מה שלא בסדר זה לוותר על  לגמרי על פעילות גופנית. הרי את רוצה לשרוף שומנים ,לרדת במשקל  ולנהל אורח חיים בריא, אי אפשר להתמודד עם אימונים.  אם אין התמדה לאורך זמן . את יודעת מה  את יכולה גם להפוך את הפעילות גופנית לדבר מהנה  ואפילו להזיע   כן כן . להלן מספר רעיונות אם האימונים משעממים אותך:

תעשי  פעילות גופנית חדשה. תכנסי לשיעורים בתחום שתמיד  רצית לעשות – סנובורד, טיפוס צוקים, גלישה, ריקוד סלסה,  שחייה  או כול דבר אחר  את זה. וזה האתגר החדש  שלך  מה שאת  רק צריכה זה  לגרום ללב להתפוצץ על זה  וללכת על  זה עד הסוף !

צורי  פלייליסט לאימון. מחקרים מראים שאם את מתאמנת ן למוזיקה שאת אוהבת , תעבדי  קשה  יותר , וארוך יותר מאשר את מתאמנת ללא מוסיקה . תבחירי שירים  שאת מאוד אוהבת  ותעופי על זה , אבל  בחרי מוסיקה של 140 עד 160 פעימות לדקה (BPM) עבור הקצב האידיאלי לכושר.(שיתן לב קצב ודרייב )

קבל גאדג'ט חדש ומגניב. אם את  אוהבת  אפליקציות  ודברים כאלה  נצלי  כמה  אפליקציות של כושר , החל מאפליקציות מד צעדים וכלה במערכות ניטור גוף, כדי לעזור לך להניע ולתת לך משוב חיוני על ההתקדמות שלך.

תתעמלי עם הילדים שלך  משפחה שלך . הכניסי את הקטנה לעגלת ריצה וצאי  לריצה בסוף השבוע, הליכה בים  וכדומה  חברי מושב ילדים לאופניים שלך  לטיול , או צאו לטיול כול המשפחה , זמן ההתקשרות שיהיה לך עם ילדיך יהפוך את האימונים לכדאיים עוד יותר.  קחי את האחייניות או האחיינים שלך לפארק וותשחקי איתם משחק תפיסות או לקפוץ על חישוקים.

הצטרפו לקבוצות  כושר.  קבוצה שיש שם אנשים כמוך מחפשים  אווירה כיפיית  ודירבון להמשיך להתמיד באימונים ,  קבלי תמיכה   ודחיפה קדימה , תהני  להגיע לקבוצה .

 

לסיכום  חפשי   פעילות שאת  מתחברת  ,אוהבת , ותעופי עליה  , אל תוותרי על בפעילות גופנית שתשנה לך את החיים !