Go Fit

למה חשוב לחזק את הפלג העליון

למה חשוב לחזק את הפלג העליון

 
הפעילויות שאתם מבצעים מדי יום, כמו פתיחת דלתות, החזרת משחת השיניים על המדף העליון של ארון התרופות שלכם, נשיאת שקיות מכולת לבית, וכן הלאה.
 
אתם יודעים מה משותף להם ?
 
כולן כוללות שימוש בשרירי פלג גוף עליון הרי בנינו לא תרצו לשפר את היכולות שלכם לבצע משימות פשוטות ויומיומיות?
אני מאמינה שכן תרצו !
 
בפלג העליון יש 3 שרירים שבעצם תצטרכו לעבוד עליהם
 
  1. שריר חזה -שריר שאחראי על זריקה או דחיפה
  2. שריר הגו – שאחראי על משיכת הזרועות למעלה ולמטה משיכה ,וטיפוס
  3. הכתפיים – פה השריר מחולק ל 3 חלקים :
דלתא קדמית שאחראית על הרמת ידיים למעלה ,
דלתא אמצעית אחראית להרמת הידיים לצדדים
דלתא אחורית תפקידה למשוך את הזרועות לאחור
 
בקיצור כדי לשפר את הפעילות היום יומית שלכם אתם חייבים לעשות פעילות גופנית שהיא לא רק פעילות אירובי אלא גם פעילות של כוח .
שתחזק ותשפר את התפקיד היום יומי שלכם זה לא משהו שאתם צרכים לחשוב על זה אם להתחיל לעשות , זה משהו שאתם חייבים לעשות על אופן קבוע תבינו !