Go Fit

את לא יכולה להשתפר עם סוג אחד של אימון

את לא יכולה להשתפר עם סוג אחד של אימון

 
להכניס את הפעילות הגופנית שלך כחלק מהחיים שלך שגורם לך להתאמן יום יום זה נהדר באמת אפילו מעולה .
 
אבל להתאמן כול יום אותו אימון ייתכן שלא תקבלי את כל היתרונות – או התוצאות שאת רוצה .
 
בנינו , כדי להמשיך לאתגר את גופך ולשפר את כוחך ואת מיזוגך, את צריכה להחליף את האימונים היומיומיים שלך – ולנסות משהו חדש כול הזמן .
 
תראי שמדובר על כושר , קל מאוד ליפול לשיגרה (כי האימונים מתחילים להיות לנו קל וזה נעים לנו )
 
תביני , להתחיל לעשות בדיוק את אותם סוגים של אימונים כל הזמן. תאמיני לי, זה מתכון לאסון. אם את רוצה להתחזק ולהמשיך לאתגר את השרירים שלך, תצטרכי להחליף את האימונים שלך !
גופך מסתגל לכל סוג של תרגיל. לדוגמא הפעם הראשונה שאת הולכת לרוץ קילומטר הוא כנראה יהיה מחוספס. אבל בפעם ה -30 שאת רצה זה הרבה יותר קל, נכון?
ככל שמתרגלים לסוג אימונים הוא הופך למאתגר פחות וכתוצאה מכך פחות יעיל. לכן כל כך חשוב לערבב את זה. אלטרנטיבי את כמות המשקל שאת מעלה – כבד עם פחות חזרות וקל יותר את המשנה עם יותר חזרות.
תשני את סוג התרגיל שאת עושה עבור כל שריר. שבוע אחד, בצעו שכיבות סמיכה, ואז לחיצת חזה עם משקולות או שכיבות סמיכה עם ניתוק יד אחת . את מבינה את העניין. כולם עובדים באותו חלק בגופך, אך בדרכים שונות.
 
 
לא רק אימוני כוח צריך לשנות אלא גם אימוני אירובי צריכים גם וריאציה! רוב האנשים אוהבים לדבוק במכונה אחת לצורך טיפול לב ריאה, אבל אני רוצה שתשני את הלך הרוח שלך. כדי להגיע ליעדי הכושר שלך, אתה צריך להרפות מהמנטליות ה"כול או לא כלום "הזו. ובואו נודה בזה – בסופו של דבר תזדקקי ליותר מאפשרות לב-ריאה אחת. יום אחד, מזג האוויר עשוי להיות מבולגן מדי לריצה החיצונית הרגילה שלך, או שכל המכונות האליפטיות יהיו בשימוש בחדר הכושר שלך, או שהאופניים שלך יהיו בחנות התיקונים. להיות גמיש. אם יש לך רק הליכון לעבוד איתו, את עדיין יכול להעלות את האימון שלך על ידי ביצוע מרווחי ריצה קלה בפרצי רבע קילומטר , או הליכה בשיפוע. נסה שיעורי כושר שונים בעיר שלך .
 
בשורה התחתונה: כדי לאתגר ולחזק את גופך, עליך לשנות את האימונים שלך! נסי צורות שונות של cardio, , או שפשוט הגדילי את המשקל שאת מרימה באימוני כוח או שתישארי על אותו משקל והגדילי את החזרות באימון .