Go Fit

חושבת להתחיל לרוץ ? קחי כמה טיפים

רוצה להתחיל לרוץ ? נהדר קחי כמה טיפים

 
כילדה ללא ספק הצד האירובי לא היה חזק אצלי גם לא הספורט ואבל בטח שלא הריצה .
חחח אני יכולה אפילו להגיד לכם שבשיעורי הספורט שלי בבית ספר מאוד חששתי לרוץ את הקילומטר הראשון שלי יותר מזה תמיד התחמקתי ! המצאתי כול מני תירוצים ! למה לא לרוץ .
 
יש המון צורות אחרות של פעילות גופנית יעילות כמו ריצה, אם לא יותר מכך אז למה לטרוח ?
 
אז הינה התשובה !
 
✅קודם כול הריצה היא בחינם ותוכלו לעשות זאת בכל מקום ובכל עת. אז בין אם את רצה 3 קילומטר או 10 קילומטר
✅שאת רצה הגוף שלך משחרר לחצים חרדות שאת נמצאת בהם .
✅בריצה עובר לך מלא מחשבות ,רעיונות ואפילו מציאת פתרונות לבעיות
✅בריצה את מוציאה מלאה אנרגיה ושורפת כמות גבוה של קלוריות
✅ריצה מפתחת בצורה מטורפת את סיבולת לב הריאה
 
אז עכשיו קבלי כמה טיפים איך לרוץ בצורה מושלמת
 
✅וודאי שהראש שלך נמצא מעל עמוד השדרה ולא מכוון קדימה. שמרי את עיניך באופק כדי לעזור לך להתיישר
✅שמרי את שכמות הכתפיים לאחור ולמטה, כדי שלא יהיה מתח בצווארך
✅מנעי מזרועותיך להתנדנד על פני גופך. עליהם לנוע רק קדימה ולאחור לא לרוחב
✅הידיים צריכות להיות רגועות ומכוונות לשאת אותן בין עצם הירך לצלע התחתונה
✅שמרי על שרירי הבטן שלך כדי לעזור במניעת כאבי גב תחתון על ידי ציור כפתור הבטן לכיוון עמוד השדרה שלך
✅נחתי ברכות על כף הרגל , ואז גלגלי קדימה ודחף את האדמה
 
למדי את אסטרטגיית הנשימה הנכונה. לעתים קרובות, אנשים מקבלים תפרים בצד שלהם כשהם רצים. אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם זה היא להתמקד בנשימה נכונה. דאגו לנשום עמוק בבטן ולא לנשום חזה רדוד בכדי למקסם את כמות החמצן שאתם לוקחים. בניגוד לאמונה הרווחת אינכם צריכים לנשום דרך האף. את יכולה וצריכה לנשום דרך הפה שלך ואם האף שלך רוצה להצטרף, אז נהדר! נשפי עמוק. עקבי אחר קצב הנשימה הנכון. כאשר מבצעים ריצות בעוצמה נמוכה יותר, כיוונו לתבנית 3: 3 (3 צעדים תוך כדי נשימה ושלושה צעדים תוך כדי נשימה החוצה). לעוצמה בינונית נסו 2: 2 ולספרינטים בעלי משך זמן קצר בעצימות נסו 1: 1
 
התמיכה הראויה חשובה מאוד גם היא. לכולנו חוסר איזון משתנה השימוש בנעל הטובה ביותר עבור ההליכה שלך יכול לעזור
 
אזני את המשטר שלך ריצה היא בסופו של דבר תנועה חוזרת ונשנית. הקפדי לערבב את השגרה שלך עם אימוני כוח ומתיחות
כגון אימוני כוח מגוונים שאני מפעילה בסטודיו שלי כגון עיצוב וחיטוב , אימוני טבטה , אימונים פוקציונאלים ועוד .
לכל פעילות גופנית דורשת זמן ועקביות. גם בריצה את צריכה להיות סבלנית !
 
יאלה צאי לרוץ !