Go Fit

מיתוס: קשה לרדת במשקל ככל שמתבגרים?

מיתוס: קשה לרדת במשקל ככל שמתבגרים?

 
כמה אני שומעת את זה , אני בטוחה גם שאמרתם את זה לעצמכם יותר מפעם אחת .
בטח, אתם יכולים להאשים את עודף המשקל שלכם בגיל שלכם ואת חילוף החומרים האיטי בגילכם , הגוף שלכם כבר לא מה שהיה וכדומה .
 
אבל האמת היא שאם תנקטו בכמה אמצעי זהירות גופכם והמטבוליזם שלכם יוכלו לחזור לכושר. וכן כן זה אפשרי .
אנחנו נוטים להאשים את שומן הבטן או את החמישה קילוגרמים הנוספים על העובדה שאתנו מתבגרים .ובכן, זה הזמן להפסיק להאמין שעליה במשקל היא חלק בלתי נמנע מהזדקנות. כן, ככל שאנו מתבגרים מאזן ההורמונים שלנו משתנה בדרכים המעודדות עלייה במשקל.
לדוגמא : ההורמונים המווסתים את האינסולין של נשים הופכים לפחות יעילים.
שינויים אלה יכולים DHEA טסטוסטרון להפחית את מסת השריר ולהאט את חילוף החומרים שלכם. (יש דיווחים שיש אומרים בכ -2 אחוזים בעשור אחרי גיל 30).ולבזות את האנרגיה שלכם תוך העלאת שומן בבטן ועמידות לאינסולין
 
אבל זה לא חסר תקווה!
 
ככל שאנו אוכלים בריא יותר, חיים בריאים יותר וגם מתאמנים כך האיזון ההורמונלי שלנו יהיה טוב יותר.והמטבוליזם שלנו יהיה בריא יותר.
 
הלן מספר טיפים לשליטה על ירידה במשקל ובמטבוליזם מעל גיל 40
 
  1. אכלו יותר חלבון. אובדן שריר כתוצאה מגיל, נתפס כבלתי נמנע, אך חלק ניכר מחומרתו מוכתב על ידי תזונה ופעילות גופנית. חלבון יכול לעזור! מחקר אחד מצא שגברים ונשים בין הגילאים 70-79 שאכלו את החלבון הגבוה ביותר איבדו 40 אחוז פחות רזה מאשר אלו שאכלו הכי פחות חלבון. שריר שורף יותר קלוריות, ומגביר את הרגישות לאינסולין ושומר על ייצור הטסטוסטרון שלכם גבוה יותר.כך שתוכל לעזור במניעת מצבים בריאותיים הקשורים לגיל, כמו תסמונת מטבולית, סוכרת ואובדן הליבידו.
  2. פעילות גופנית , התאמנו באופן קבוע והגבירו את האינטנסיביות שלכם. אני לא יכולה לומר לך כמה אנשים פשוט נותנים להתעמל ככל שהם מתבגרים ואז הם מסתובבים ומאשימים את חילוף החומרים האיטי שלהם בהורמונים שלהם. אני כנה אתכם הרבה אנשים לא אוהבים להתעמל נכון .
אבל המציאות היא שאנחנו צריכים לעשות את זה. גופכם זקוק למימוש באופן בו הוא זקוק לחמצן ומים. חשוב לשמור על מסת שריר ככל שמתבגרים: קילוגרם של שריר שורף פי שלוש יותר קלוריות מכפי שקילו קילוגרם שומן,ושרירים גורמים את רמת הסוכר בדם ומשפרים את רגישות האינסולין הגופכם.
נסו לאתגר את עצמכם ולהעצים את האימונים שלכם על ידי הוספת 20 דקות של אימוני התנגדות או על ידי הגדלת השיפוע על הליכון אם יש . אם לא חפשו לעשות הליכה בחוץ איפה שתוכלו למצוא משטח שיש בו גם שיפוע .
 
הנקודה העיקרית? המשיכו לחזק את השרירים כך שיעזרו לכם לשרוף יותר קלוריות. גופכם בהחלט משתנה ככל שמתבגרים – אין עובדה מסבירה. עם זאת, אם תמשכו להתאמן על בסיס קבוע ולאכול אוכל בריא ההשפעות ההזדקנות יהיו הרבה פחות חמורות. זכרו, הגיל הוא רק מספר
 
מוזמים לקבוצה הסגורה שלי בווסט צאפ שם תמצאו , עוד טיפים , אימונים , תזונה לאורח חיים בריא ללא עלות .
שישנה את החיים שלכם מקצה אחד לקצה השני .