Go Fit

מתי הזמן הטוב ביותר לאכול לאימון בואו נעשה סדר !

מתי הזמן הטוב ביותר לאכול לאימון בואו נעשה סדר !

כמה פעמים לפני האימון שלי בסטודיו אני שומעת מהבנות שהם באו לאימון בוקר בלי שהם אכלו כלום ! כי הם לא רוצים לעלות במשקל .
אנשים חושבים שעליהם להתאמן על בטן ריקה בכדי לשרוף יותר שומן,
 
אז באו נשבור קצת את המחשבה הזאת
 
למעשה, גופך זקוק למעט גלוקוז (סוכר בדם) לדלק בנוסף לכל מה שהוא יכול להשתמש בו מאגרי שומן כשאתה עובד./ מתאמן
אם אין לך סוכר בדם זמין, גופך יאכל את הגליקוגן של השרירים, או יאגר אותו. סוכר נמוך בדם גם יעשה אותכם עייפים ואיטיים במהלך האימון.
 
הטיפ שלי – מסיבות אלה אני מציע שתאכלו משהו כ- 45 דקות עד שעה לפני האימון – תהיה לכם יותר אנרגיה וסיבולת לעבוד קשה יותר, לשרוף יותר קלוריות ולשפר את טונוס השרירים שלכם .
 
עכשיו שימו לב
לאחר האימון, מה שניקרא שעת הזהב שבו אנו צריכים להכניס דלק לגוף 45 עד 60 דקות לאחר אימון, כדי שהשרירים יספגו את מירב החומרים המזינים לבניית שריר ושמירה על מסת שריר
אתם לא צריכים לאכול ארוחה ענקית – רק משהו קטן המכיל חלבון וגם פחמימות ייתן את התוצאות הטובות ביותר.