Go Fit

איך אפשר להקים חדר אימונים פרטי אצלכם בבית בקלות

איך אפשר להקים חדר אימונים פרטי אצלכם בבית בקלות

 
הקמת חדר אימונים ביתי היא אפשרות נהדרת עבור אנשים שלא רוצים לבזבז את הכסף על חברות בחדר כושר, מרגישים מאוימים באימון. סביב הרבה אנשים, או פשוט זקוקים ו / או אוהבים את הנוחות שלכם כדי להגיע לזיעה טהורה ולאימון מושלם .
 
החדשות הטובות הם שאנו יכולים לעשות זאת בקלות ובמחיר סביר. ברור שאם המחיר לא היה נושא הייתי ממליצה להשיג ציוד לב-ריאה כגון הליכון , אופנים אליפטי מבחינת כוח , מתלים ,משקולות ספסלים וכו '. אבל זה יקר ומיותר לחלוטין.
 
אז באו נתחיל איך עושים את זה
 
✅ הדבר הראשון שעליכם לחשוב עליו הוא המרחב שלכם אתם לא צריכים הרבה. באופן אידיאלי, אבל שיהיה לכם מרחב לתזוזה .
לדוגמא לשכב על הריצפה , לקפוץ או לקפוץ לכל כיוון ,לרוץ במקום כו'.
אם אין לכם חדר בנפרד לחדר אימונים הביתי שלכם תמצאו מרחב שתוכלו ממש להזיז את את הרהיטים מסביב ליצור מרחב אימון מתאים .
כדאי לכם לשקול טלוויזיה על הקיר במרחב האימון שלכם , אם תרצו להזרים אימונים על המסך . אני ממליצה מאוד על כך. אמנם ניתן בהחלט לאמן את עצמכם , אבל קל מאוד שמאמנים יעשו זאת בשבילכם ,וזו דרך מאוד נוחה להחזיק מאמנים מובילים בבית במחיר זול במיוחד.
יש לשקול לשים גם מראה באורך מלא כדי שתוכלו לראות את עצמכם ולבדוק את התנועה של כול תרגיל האם אתם מבצעים אותה נכון .
 
✅ ציוד ! נכון אפשר להתאמן רק עם משקל גופנו אבל הייתי ממליצה על כמה דברי יסוד שלא ירוקנו את הבנק .
 
  1. מזרון יוגה – – אתם יכולים להשתמש בו ליוגה או סתם לעבודות ריצפה כגון : שכיבה , כפיפת בטן זה הרבה יותר נוח כמובן. מגבת תעבוד גם אבל זה לא אידיאלי מכיוון שיש תרגילים מסוימים שתעשו הדורשים כרית כלשהי בעמוד השדרה, בברכיים.
  2. משקולות – אנו יכולים לאמן כל חלק מגופנו במשקל הגוך שלנו נכון וביעילות רבה. עם זאת, מאוד כדאי שיהיה לכם בבית כמה משקולות חופשיות , זה מאוד נחמד ומשפר את הביצועים למשל לעשות סקווטים והרמות בו זמנית .ניתן לקנות סטים שלמים שמגיע עם מוט הברגה ועליו ניתן להוסיף משקולות במשקלים שונים בהתאם ליכולת לשלכם . או אפילו לקנות רק זוג אחד של משקולות למשל 2 קילו או 3 קילו תלוי ביכולת שלכם .
 
אפשרות אחרת להתנגדות – היא לקנות רצועת התנגדות TRX או סוג אחר יש הרבה בשוק , היתרון של זה שזה לא תופס מקום ואפשר לעשות את זה מלא תרגילים על פלג עליון ותחתון בכול מקום שתבחרו .
 
3. ציוד לב ריאה – אם אתם רוצים הליכון או אופניים ויש לכם כסף לאחד, בכל דרך אמצעי לכו על זה. אלה הן רכישות גדולות. הם עולים הרבה כסף .ותופסים לא מעט מקום . אבל בנינו אתם לא באמת צריכים את זה .אתם יכולים להשתמש ביעילות רבה במשקל גופכם כדי להיכנס לאימוני לב ריאה עם תרגילים כמו שקעים קופצים, בעיטות התחת, ברכיים גבוהות, מחליקים, חבל קפיצה (אין צורך בחבל) וכו.
 
4. כיסא – אתם יכולים לעשות דברים נהדרים עם כיסא , אתם יכולים להישען עליו כגון : שכיבות שמיכה , יכולים לדרוך עליו ולעשות אימון פלג תחתון נהדר חיזוק רגלים וכו'
 
אני מבינה שזה לא נראה הרבה דברים , אבל זה לא חייב להיות. אתם יכולים לעשות כמעט כל אימון עם דברים בסיסים בבית .
, אימוני התנגדות וכו '. השמיים הם באמת הגבול. תמיד תוכלו להוסיף לאימון שלכם אימוני HIT או טבטה , אפילו אימונים פוקציונאלים .
 
 
טיפ האחרון שלי – אם אתם מרגישים אבודים כאילו אתם לא יודעים מה לעשות – בכנות אתם לא אמור לעשות זאת. זו הסיבה שאנשים הופכים למאמנים. תשקלו להזרים כמה אימונים במרחב הכושר שלכם בין אם מדובר באימונים איתי או עם מישהו אחר, אנו המאמנים יודעים כיצד להתאמן ביעילות ללא המון מקום וציוד .