Go Fit

אוהבים לעשות אירובי מעולה , את האירובי שלכם אתם עושים על הליכון בבית ?

אוהבים לעשות אירובי מעולה , את האירובי שלכם אתם עושים על הליכון בבית ?

 
אז תקשיבו לזה!
 
יש לכם הליכון בבית מעולה , אתם מבצעים אליו פעילות אירובית לשיפור הסיבולת לב ריאה .
 
מה דעתכם לנסות קצת לגיוון ?
 
המחשבה קצת מפחידה אותכם ? מייד אני יעשה לכם סדר
 
🔸רוב האנשים אוהבים לדבוק בשיטה אחת לשיפור הסיבולת לב ריאה, למשל הליכון שיש לכם בבית , אבל אני רוצה שתשנו את מערכת החשיבה שלכם . כדי להגיע ליעדי הכושר שלכם .
 
אתם צריכים להרפות מהמנטליות שלכם ,ובואו נודה בזה – בסופו של דבר תזדקקו ליותר אפשרויות לשפר את לב-ריאה שלכם .
 
יום אחד ההליכון שלכם יספיק לעבוד , יהיה בתיקון זמן ממושך , או שאפילו ימאס לכם לעלות עליו .
 
בואו נסתכל על כל האפשרויות הקיימות:
 
אתם יכולים לבצע את הפעילות של הליכה לפעמים בחוץ במקום ההליכון .או אפילו במקום הליכון לעשות אופנים
 
המפתח הוא לערבב אותו ולשמור עליו מאתגר. כדי לשרוף מקסימום קלוריות, אתם יכולים לעשות זאת בכמה אפשריות :
אם אתם לא מוכנים לוותר על ההליכון , אתם יכולים למשל ללכת בשיפוע, ללכת מהר, לדלג , תלוי למה אתה מוכנים ברמת הכושר הנוכחית שלכם .
 
וגם אם החלטתם שאתם מגוון עם הליכה בחוץ , אתם יכולים לשלב הליכה לאחור , הליכה לצדדים , טיפוס מדרגות במסלול ועוד.
 
לסיכום תנסו לגיוון כול הזמן , הגוף שלנו צריך כול הזמן גירויים כדי להתקדם , להשתפר , ולהגיע לתוצאות אפקטיביות .אם זה מבחינת סיבולת לב ריאה או מבחינת מסת שריר .