Go Fit

מתחילה לדאוג לבריאות שלך ?להכנס לכושר ?קצת לזוז

מתחילה לדאוג לבריאות שלך ?להכנס לכושר ?קצת לזוז

 
 
אז את רוצה להיכנס לכושר, אבל אין לך מושג מאיפה להתחיל? אולי יש לך הרבה משקל לרדת, אם הייתי ספוראית הייתי רצה או מתאמנת .
שמעתי כבר את כל הדאגות: אני חוששת להיפגע, לא נוח לי להתאמן סביב אנשים, אין לי מושג מה לעשות, יש לי מטרה כל כך גדולה שזה מכריע אותי , אני לא מסוגלת , הגיל שלי לא מתאים ועוד ועוד …
 
חדשות הטובות … אין לך מה לדאוג. אני יכולה בקלות לעזור לך להרגיע את כל הפחדים האלה. בואי נכבה אותם אחד אחד .
 
✅ראשית פיקוח על האוכל שלך
תעקבי ,כמה את אוכלת ומה איכות האוכל שלך או שזה יבטל חלק גדול מהתקדמות בחדר הכושר של האימונים
 
✅תתחילי להזיז את גופך לפחות ארבעה מפגשים של 20 דקות בשבוע ולא יותר משישה מפגשים בני 45 דקות.(אלא אם כן אתם מבצעים אירובי בעצימות נמוכה לאורך זמן כמו טיולים רגליים)
 
✅תרשמי בדיוק מה המטרה שלך , כי מה לעשות ומה לאכול באמת תלוי ביעד שלך, אבל רוב האנשים רוצים להוריד כמה קילוגרמים ופשוט לשפר את רמת הכושר שלהם.
 
עכשיו כשמדובר על ל כושר, את צריכה למצוא משהו שאת יכולה להתחייב אליו. אם את אוהבת יוגה, הליכה, קיקבוקסינג, אימונים במשקל וכו 'בחרי את הדבר שאת אוהבת מכול , ותעשי זאת!
זה לא צריך להיות מושלם. העיקר שתזיזי את הגוף .
 
את לא חייבת ללכת לכול מכוני הכושר המפוארים שעולים כול כך הרבה כסף . ולהרגיש לא בנוח בסוף גם לא להתמיד והפסיק את הפעילות הגופנית שלך .
 
היום אפשר להתאמן מהבית כן כן
היום את יכולה להתאמן בבית מול הטלוויזיה עם מדריך מוסמך שיגיד לך מה לעשות .
לדוגמא את יכולה לרכוש את התוכניות האימונים שלי שמעלים אותה או בנייד או במחשב או בטליוויזיה ומתחילים לזוז .
בתוכניות אימונים אני מסבירה כול תרגיל ותרגיל שיביא אותך לתוצאות .
 
איך ברור לי שאני לא היחידה . ישנן הרבה תוכניות בחוץ שיספקו לכם תוכניות למתחילים. נסי כמה ומצאי אחד שאת אוהבת
 
שקלי להצטרף לקהילה. יש לי קבוצת פייסבוק פרטית בחינם.
 
https://www.facebook.com/groups/3609580505782544/
את יכולה למצוא שם תמיכה וזה עוזר לשמור על מוטיבציה ולהישאר על המסלול.
 
תצלמי תמונות !!! לפעמים אנחנו מאבדים מוטיבציה ומרגישים שאנחנו לא מתקדמים, אבל אז את מסתכלת לאחור על המראות האלה ואני מבטיחה לך שההבדל יהיה בוהה אחורה.
 
בשורה התחתונה, תוכלי לקבל ייעוץ מומחה או להתאמן בפרטיות הבית שלך , אם תרצי בכך. את לא צריכה להיות מושלמת וזה לא צריך להיות מהיר. עקביות היא המפתח והניתן לבצע את ההנחיות הבסיסיות. אל תזלזלי ותתחילי להזיז את הגוף לפחות ארבע מפגשים של 20 דקות בשבוע. חוץ מזה, תיהיה סבלנית ואל תתחשבי יותר מדי. זה יקרה. אני מבטיחה .