Go Fit

האם האימון הטוב ביותר לשריפת קלוריות הוא שיעור טבטה ?

האם האימון הטוב ביותר לשריפת קלוריות הוא שיעור טבטה ?

 
ישנם סוגים שונים של אימונים כמו שהם נכנסים הם גם הולכים כמו בתחום האופנה .
אין ספק שאימון הטבטה ישאר איתנו למשך זמן , ההימור שלי אפילו לתמיד .
 
אימוני אינטרוולים בעלי אינטנסיביות גבוהה, למרות הקושי באימון נותן תחושה מדהימה של אנרגיה , אטרף , מוטיבציה מטורפת שלא נדבר על תוצאות !
אפילו עם בכותרת שלה "אינטסיביות " מפחידה לפעמים אבל זה משהו שכל אחד יכול וצריך לשלב באימונים שלו .
 
אתם בטח אומרים לעצמכם היא לא שפויה , לא נורמלית שהיא אומרת לנו לעשות אימונים אינטנסיביים כאדם שלא מתקדם ברמת הכושר שלו ?
 
אז ככה זה נורא פשוט ולא צריך להיבהל מזה או להתרחק מזה
 
האינטנסיביות מבוססת על הדופק שלך והדופק יחסית!
 
טכניקת כושר הדורשת מהאדם המתאמן להתאמן לפרקי זמן קצרים ב 90% – 100% מהיכולת המקסימאלית שלנו .
 
באימוני טבטה התאוששות שלנו היא לאחר המאמץ היא כ 50% מהיכולת המקסימלית שלנו. המאמץ שלנו באינטרוול הוא המקסימום של כול אדם לפי היכולת רמת הכושר שלו .
איך יודעים מה המקסימום של כול אדם ? היא קצב הלב שלכם בזמן אימונים.
 
הנוסחה היא פשוטה !
אז ראשית, פשוט מחסרים את גילכם מ- 220 וזה כמה פעמים בדקה הלב שלכם צריך לפעום במקסימום המוחלט.
 
לדוגמא אני בת 39 220-39=181
כלומר המקסימום שלי הוא 181 פעימות לב בדקה
 
עכשיו שימו לב
לא כול האנשים באותו הגיל הם בדופק מקסימלי זהה . זה תלוי ברמת הכושר היחסי .אחד אחרי ריצה של 8 קמ"ש יגיע לדופק המקסימלי שלו והשני צריל להוסיף ריצה +שיפוע כדי להגיע לדופק המקסימלי שלו .
 
אז אתם מבינים, אין שום תירוץ לא לשלב את הטכניקה הזו כפי שהיא לכולם. ואין צורך לפחד ממנה , או לברוח ממנה .
 
עכשיו היתרונות של אימוני הטבטה
 
✅משפר את הכושר הקרדיווסקולרי שלך
✅ משפר את כוח
✅משפר את חילוף החומרים ואת חמצון השומן
✅משפר את היכולת שלכם לשרוף שומן
✅מעולה לשריפת קלוריות וכניסה לכושר גופני
 
שיטת אימון זה היא עצם כלי כושר די חזק, ומצויין !
הוא מביא את יתרונות אלה בקצב גדול יותר ובכמות גדולה יותר מרוב צורות הכושר האחרות.
 
אז איך הטבטה עובד ?
 
האימון עובד לפי לוח זמנים של 30 שניות מאמץ ו 10 שניות מנוחה
כ 4 חזרות ו 8 סטים שבין ה 4 החזרות יש התאוששות של דקה
 
האימון יכול יכול לשלב אימוני אירובי כגון : קפיצה על כבל , ריצה, הליכה מהירה וכדומה . ואימוני כוח כגוון : סקוואט, שכיבות שמיכה , מכרעים ועוד ….
 
לסיכום , אימון טבטה הוא אימון מצויין ,אשר מתאים לכולם , אל תפחדו ממנו או תתרחקו ממנו , הוא יביא לך תוצאות נהדרות . ואפילו מאוד תהנו באימון .
 
גם בסטודיו GO FIT תוכלו להנות ממגוון שיעורי טבטה שיביאו לכם תוצאות ויקפיצו לכם את הכושר הגופני כמה צעדים קדימה !