Go Fit

כמה פעמים אני שומעת את השאלה האם אני יכולה להתאמן שאני חולה ?

כמה פעמים אני שומעת את השאלה האם אני יכולה להתאמן שאני חולה ?

 
מתי, אם בכלל, זה בסדר להתאמן כשאתה פצוע או חולה?
 
מה את ממליצה לאימון שונה שישמור על שגרת החיים שלך בלי להחמיר את הפציעה או המחלה?
 
אז התשובה שלי היא בהחלט לא !!!
 
מצטערת להיות כל כך תוקפנית , אבל באמת, לא! אני מבינה שלעשות פעילות גופנית שזה כבר בחלק משגרת החיים שלכם גורמת לכם להקלה שלכם במתח, משפר את מצב הרוח שלכם , את השפיות שלכם וכו' או שאולי אתם כבר עליתם על הגל ולא רוצים ליפול ממנו .
אם זאת, אם אנו מסתכלים על זה עם נקודת מבט פיזיולוגית גרידא, זה פשוט לא יתרון לעשות זאת .
 
אנו יודעים שפעילות גופנית משפרת את הכושר הגופני שלנו די בכל דרך, מבריאות לב וכלי דם לצפיפות עצם, כוח שרירים לסיבולת וכן הלאה הנגרם בצורה כזאת : על ידי ניצול תגובת התאמת הלחץ בגופך ,
 
אתם מרים משקולות וזה מדגיש את העצמות שלכם , לאורך זמן התגובה הדלקתית של גופכם שולחת תאי עצמות וחומרים מזינים לרפא את העצם והופכת אותה לצפופה יותר. זו תגובה להתאמת לחץ. מדוע זה רלוונטי ?
 
מכיוון שהנקודה שאני מעלה היא לממש באופן טבעי מתח של לחץ. כשאתה חולה גופך כבר נלחץ מהזיהום והוא זקוק לכל המשאבים שלו כדי להתמקד בלחימה בזיהום ההוא, ולא מתאושש מהלחץ של הכושר הגופני.
אפילו אם יש לכם מסירות לעצמכם ולבריאותכם, את המיקוד שלכם אתם צריכים לשים בטיפול בעצמכם ככה שתאפשר לגופכם את הזמן הדרוש לו לנוח ולהתאושש. ובשום פנים ואופן זה לא הזמן לרדת על עצמך לגבי להיות ממושמע וללכת לחדר כושר – להפך. זה הזמן להיות מטפחים, אכפתיים ואוהבים במיוחד עם עצמכם.
 
איך איפה אתם כן יכולים לתת יותר דגש הוא על התזונה שלך. אמנם אתם עלולים להפסיד כמה ימים של אימונים אז מה , אבל אם אתם לא תשמרו על התזונה שלכם ותואכלו אוכל לא בריא זבל , לא תשמרו על מה שעבדתם כול כך קשה ! באמת ,תאמינו לי אם תתנו לגוף קצת לנוח כמה ימים לא תאבדו את הכושר גופני שלכם ! .
 
אפילו תגלו שלגוף יש זיכרון טוב והוא זוכר את הכושר שלכם . כה שיהיה לכם יותר קל לחזור לכושר גופני .זה הזמן להיות מודע לאכילה טובה להפליא. קחו את כל האנרגיה שהיה לכם באימונים ושפכו אותה לאכילת מזון בריא שיעזור להגביר את החסינות שלכם.