Go Fit

דיאטות לא עובדות המשפט המפורסם

דיאטות לא עובדות המשפט המפורסם !

 
"דיאטות לא עובדות." "אני לא יכולה לרדת במשקל." "אני כבדה יותר גנטית." שמעתי את הכל, שוב ושוב וכל הזמן שוב. התסכול והייאוש מאדם אחר לאחר שנאבק במשקל .
 
ולצערי, זה המון המון אנשים אומרים את זה בלי סוף !
בעיקר אנשים שסובלים מהשמנת יתר או סובלים מעודף משקל למה הם אומרים את זה האם אנשים כאלה לא יכולים לרדת במשקל ?
 
אז כן הם יכולים לרדת במשקל כמו כולם!
 
למעשה, אני יכולה בקלות ללמד אתכם את המדע לירידה במשקל תוך פחות משנייה! מוכנים לזה…………אכלו פחות, תזיזו את עצמכם יותר אה, ואל תאכלו "אוכל" שהוא רעל לגוף שלכם ולא בריא .
 
הנה לכם . טא דה!
 
ובכל זאת, רבים כל כך ממשיכים להיאבק. כמובן שיש ניואנסים מסוימים, אבל הכל רק בשכל הישר. ומהרצון שלכם לעשות שינוי .
אל תאכלו דברים שאינם מזון בריא , ומלאי רעל למה אתם צריכים את זה ?
עשו כמיטב יכולתכם לצרוך את כל חומרי המזון בצורתם המלאה ביותר (חלבונים, שומנים ופחמימות איכותיים).
 
נכון זה קל ?
אז אם זה פשוט כל כך, מדוע זה כל כך קשה לנו לעשות את זה ! ואיך אנו מתגברים על זה פעם אחת ולתמיד !
 
ראשית, עלינו לקבל שהעלייה במשקל אינה בעיה פיזית, אלא בעיה פסיכולוגית המתבטאת במצב גופני. עד שלא תתייחסו לנושאים שמאחורי הסיבה שאתם
שאתם אוכלים יתר על המידה, שום תזונה לא תעבוד.
 
כן, אמרתי "אכילת יתר". אין שום דבר רע בגנטיקה שלכם . לא נולדתם שמנים זה לא פחמימות שמשמינות אותכם. זה לא בשר שמשמין אותכם.זה לא סוכר. זה לא שמן. זה יותר מדי קלוריות.
 
ירידה במשקל, תחזוקה ועלייה מבוססים על משוואת אנרגיה. כלומר
ישנם קלוריות שנכנסות וישנם קלוריות שיוצאות .
 
קלוריות שאנו צורכים שאינן נשרפות ביום מתאחסנות  כשומן.לא משנה כמה המקור שלהם .
 
אז איך אתם יכולים לשמור על משקל תקין ובריא ? מאיפה אני יודעת ?
כי גם אני עברתי את זה , גם אני אכלתי ללא בקרה , לא הכנסתי שוב אוכל שהוא בריא לגוף שלי , עד שהתחלתי לעשות שינוי ולאכול אוכל שהוא בריא בכמות הנכונה , התחלתי להזיז את עצמי לעשות פעילות גופנית על בסיס קבוע .
 
אז איך למדתי לשלוט באכילה שלי ? הבנתי שהסיבה שאני אוכלת יותר ממה שאני צריכה קחו אסטרטגיות מוצקות להפסיק לאכול יותר ממה שצריך .
 
 
  1. וכשאתם נוקטים בפעולה אתם משיגים תוצאות מצוינות שיעזרו לבנות ערך עצמי ולהשאיר אתכם מוטיבציה.
  2. שאתם רוצים לעבוד על זיהוי תשאלו את עצמכם מדוע אתם אוכלים יותר על המידה. אילו רגשות עולים עבורכם? האם אתם אוכלים כשאתם משועממים?עצובים, חרדים, מרגישים בשליטה או כל האמור לעיל החלק החשוב בהבנה זו היא בהכרה נוספת בבעיה בדרך כלל רגשיים ופסיכולוגיים פיזיים. וזה מאפשר לנו להתמודד עם הרגשות הללו בדרכים שהם לא בריאים הם והרסנים.
  3. מה אתם יכולים לעשות כדי לרסן את האכילה הרגשית בזמן אמת? אסטרטגיות אלה הוכחו כיעילות מאוד עבורי ועבור רבים אחרים שעבדתי איתן! בנו תמיכה עם חברים ובני משפחה. העבירו את רגשותיכם לגבי הרצון לבריאות. ספרו לאנשים כיצד הם יכולים לתמוך בכם בצורה הטובה ביותר באותו מסע – אם זה לצאת איתכם לטיול או לעזור לכם לבשל אוכל בריא יותר וכו '. ולהיפך, אם האדם אינו תומך, אך הוא מתקן קבוע בחייך, עשו זאת אל תשתפו אותם ביעדים והימנעו מכל שיחה שתאפשר להם להרתיע אתכם או לגרום לכם להרגיש לא מסוגלים.
  4. הצטרפו לקהילה של אנשים דומים. יש סיבה שיש קהילות כאלה ומסגרות שבהם מצאו תמיכה מקהילה חיצונית באזור נטול שיפוטיות בו אתםיכול לפרוק, להזדהות ולהרגיש פחות לבד בידיעה שאנשים רבים נאבקים עם סוגיות .