Go Fit

בטן שטוחה אני רוצה – איך להגיע לשם ?

אז איך סוף סוף נשיג  את שרירי הבטן הקוביות שאנו רוצים וחולמים עליהם , אז תקשיבו לטכניקה  ועצות שאני אומרת לכם ,כדי לעזור לכם  לנצח את קרב בלימת הבטן אחת ולתמיד ולקבל את הבטן שטוחה  המדהימה .

אני בטוחה שנמאס לכם  להסתיר את הבטן מתחת לגופיות רחבות או לקנות את המכנסיים בגודל מספיק גדול  מדי כדי שהבטן שלך לא תשפך על חגורת המותן? כן  אני מכירה את זה
אני לא יכולה להגיד לכם  באיזה  תדירות מבקשים ממני עצות  להוריד  את הבטן  , או איזה תרגילים רוצחים  יש לבטן  כדי  להשיג את הבטן השטוחה.
אז  תקשיבו  טוב   איך מגיעים לשם !

1. אל תחשבו רק על  הבטן 
והינה אני אגיד את המשפט המפורסם , ביצוע אלפי כפיפות בטן או כפיפות בטן כל היום, כל יום,לא יקרב אותך להשגת שרירי הבטן  ולבטן שטוחה  ,למרות שיש המון אנשים שמאמינים שכן . אז לא !
כן שמעתם נכון  !
הסיבה העיקרית שאתן צריכים לתת פוקוס זה  על עודף שומן בגוף, לא חוסר שרירים. ולצערנו, איננו יכולים לאתר הפחתת שומן בגוף. בטן שטוחה עוסק באימונים ששורפים שומן בגוף באופן כללי.
אחד הדרכים הטובות  ביותר לעשות זאת היא שימוש בתרגילים הממוקדים בליבה, כלומר
השיטה הזאת  גורמת  לעבודה  של קבוצות שרירים שונות בו זמנית – כך שאתם מחזקים את כל גופם באופן אפקטיבי יותר . ששורף יותר קלוריות ובהמשך יותר שומן -לא תאמינו גם אחרי  אימון.

2. שיטת אימון  טבטה, היט 
אימוני בעצימות גבוהה הם אחת מטכניקות הכושר השורפות ביותר לשריפת שומן בהן תוכלו לעשות . הסיבה  היא שאימונים כאלה יש אנרגיה אדירה על הגוף שמגדילה מאוד את הצורך של הגוף בחמצן שהוא שורף  קלוריות

3. תזונה נכונה , ללא רעל 
אני יודעת  שאתם  יודעים את זה    אבל  אין מה לעשות   אכילה נקייה תמנע ממכם  לסתור את כל העבודה הקשה בחדר הכושר / בבית
תחשבו רגע  שכול  אכילה של  מתוקים , בצקים, וכדומה   יכולה להרוס לכם את  כול העבודה  הקשה  שעשיתם  באימון ! לא חבל ?
הימנעו  מהם , הם  'משבשים את הביוכימיה שלך ומאטים את חילוף החומרים שלך.
הם רק יעזרו לכם  לשמור על מראה הבטן מנופח ולהביס את מאמצים שלכם .
החליפו  את הג'אנק פוד לאוכל בריא  מזין ולא חומרים משמרים .

4. כן כן  נשמע לא הגיוני  אבל שינה 
בטח עכשיו אתם אומרים   על מה היא מדברת ?אז תקשיבו טוב
שינה מספקת ממלאת תפקיד אינטגרלי במשקלנו. הסיבה לכך היא שהמטבוליזם שלנו מכתיב הכל מהקצב שאנו שורפים קלוריות למתי ואיפה אנו אוגרים שומן.מה שניקרא   איזון ההורמונים שלך . כשאנחנו לא ישנים הגוף לא משחרר כמות שומנית של שומן HGH, ולהיפך, הוא משחרר יותר מהורמון הלחץ השומן בבטן קורטיזול, כמו גם הורמון משפר את התיאבון הנקרא גרלין.  עדיף 8 שעות בלילה, .