Go Fit

טיפים וסרטוני הדרכה

להתאמן זה לא מספיק - צריך לעשות את זה נכון!

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תרגילים לכאבי גב עם גומיה

כמה פעמים אנחנו קמים בבוקר עם גו תפוס ? כמה פעמים אנחנו חוזרים מהעבודה שדורשת מאתנו ישיבה ממושכת ומתלוננים על כאבי הגו ? אבל מה אנחנו יכולים לעשות ?במקום לסבול , האם להתעלם מזה זה יעבור ? האמת שלא זה לא יעלם אם לא נעשה משהו לגבי זה . ומה הפתרון לזה נורא פשוט …. כן כן פעילות גופנית הכוונה לעשות תרגילים שהפוקוס שלהם על חיזוק שרירי הגו , ולא תאמינו ניתן לעשות את בכול מקום אפילו בבית עם גומיה בלבד . תשפו חברה/חבר שגם הוא סובל מכאבי

שלושה תרגילים לחיטוב הזרועות

3 תרגילים איכותיים שיחזקו לכם את הזרועות ויתנו לשריר את הצורה המחוטבת ללא אביזרים

ביצוע
12-15 חזרות
2-3 סטים

איך להקים מכון כושר שלם במחיר סמלי

היום אפשר להתחטב ולהכנס לכושר גם מהבית אפשר להקים מכון כושר שלם לעבוד על כול שריר ושריר ולהגיע לתוצאות מטורפות והכול במחיר סמלי של ציוד שמתאים לכול כיס

נכון שאנחנו רוצות בטן חטובה ,חזקה , כמו שהיה לנו לפני 20 שנה לפני הלידות ? אז איך חוזרים לזה ? איזה תרגילים הכי טובים לעשות כדי לחזק את הבטן ? קבלו 5 תרגילים מטורפים לחיטוב הבטן !

5 דקות תרגילים לישבן מורם ומחוטב

איך מבצעים את תרגיל המכרעים המפורסם

מה הטכניקה הנכונה של ביצוע תרגיל המכרע תרגיל המכרע , הוא תרגיל אשר מחזק בצורה מטורפת את הפלג התחתון הרגלים וכמובן הישבן

החלבון עד כמה הוא חשוב בפעילות גופנית האם החלבון יכול לתרום לנו בפעילות הגופנית ? כמה האמת חלבון אנחנו צריכים לצרוך ? למה החלבון תורם למה הוא כול כך חשוב ? יכול להיות ש החלבון עוזר לנו לרדת במשקל ? את כול התשובות עשיתי לכם סדר בסירטון

איך מבצעים את תרגיל הסקווט

מה באמת הטכניקה הנכונה לביצוע תרגיל הסקווט איך אפשר לבצע את תרגיל הסקווט ולשמור את הברכיים איך התרגיל יכול להיות יותר אפקטיבי תרגיל הסקווט הוא אחד התרגילים החשובים ביותר שמחזק לנו אץ הפלג התחתון בניהם שרירי הרגלים והישבן

פוקוס בין המטרה לאימונים המתאימים

כדי להגיע לתוצאות מהירות בחירת האימונים חייבת להיות תואמת למטרה שלכם ! אין לא תתאימו זה יקרה כלום , ולא תגיעו לתוצאות וכמובן תבזבזו את הזמן שלך

גלילה למעלה