Go Fit

מתי השרירים שלנו באמת מתחזקים באימון ואיך ?

 

אתם לא תאמינו לי , השרירים שלכם לא מתחזקים במהלך האימון כן אתם  בטח חושבים שאני משוגעת ועל מה אני מדברת  . תקשיבו לזה  השרירים לאחר האימון הם גדלים ומתפתחים. אימון כוח אינטנסיבי מציב דרישות עצומות לשרירים שלך. כדי להסתגל לדרישות אלה, השרירים שלך זקוקים לזמן התאוששות מתאים כדי לבנות מחדש ולהתחזק. עד כמה שזה חשוב להישאר בהתמדה  ולא להתעצל, ובטח חשוב לא פחות לדעת מתי לתת לעצמך  הפסקה כדי שלא תשרפי לך את השריר , ולאפשר לגוף שלך לעבד את העבודה הקשה  שעשית אם עבודת  כוח . 

אין לאמן קבוצת שרירים יותר מפעמיים בשבוע, ולוודא שהיא נחה בין האימונים. אני רוצה שיהיה לך לפחות יומיים בין אימון שעבדת על קבוצת השרירים . כאשר את עובדת על  שריר, סיבי השריר נקרעים. בהתחשב במנוחה ובגילוי הנאות, סיבי השריר שלך יתקנו את עצמם ויתעצמו ויהיו רזים יותר . אבל אם את מאמנת  את השריר מוקדם הכוונה  בלי מנוחה את פשוט תפרעי להחלמתו. ולהגיע לפציעות 

בנוסף, אסור לך להתאמן באופן אינטנסיבי יותר משעתיים בכל פעם. כשאת שומעת איזה סלבריטי חובב מדבר על איך שהוא התאמן שש שעות ברציפות ביום להתכונן לסרט האקשן האחרון שלו, הוא גורם לאדם הפשוט (לא ספורטי) להרגיש נחות לגמרי. יש לנו חיים, אנחנו לא יכולים לעשות את זה! ובכלל השקעה  רבה של אימון היא לא רק בלתי אפשרית, היא תהיה תוצאת נגדית , היא תכניס את הגוף שלכם ללחץ ותגרום לו להיכנס לאימון יתר  מה שיגרום לו לסבול יותר מטבוליזם של שריר רזה משלו לאנרגיה

גלילה למעלה