Go Fit

עזרה ותמיכה

איך נרשמים?

מהדף הראשי יש להיכנס למסלולים וסדנאות , בוחרים את המסלול אשר את מעוניינת ולוחצת יל רכישה . לאחר מכן יש לבצע דמי הרשמה לאתר  הכולל: פרטים אישיים ,כתובת,איימל  על מנת לקבל  גישה אישית באתר . לאחר מכן  תעברי לדף רכישה שבו יש להכניס אמצעי תשלום באתר מאובטח . בסוף התשלום ישלח אליך לאיימל שם משתמש וסיסמא לחיבור לסטודיו GOFIT-ON LINE לגישה אישית . במידה ולא קיבלת שם משתמש וסיסמא יש לשלוח הודעת וואטסאפ או איימל  שמופיעים באתר "צרו קשר"  וישלח אליך לנייד שם משתמש וסיסמא .

קבלתי שם משתמש וסיסמא איך רואים את האימונים ?

לאחר שקבלת שם משתמש וסיסמא יש להיכנס לכניסה שנמצא בצד שמאל למעלה בדף בראשי ,לאחר מכן יש להיכנס לתוכניות שלי/אימונים  בטבלה למטה יש ללחוץ על הצג שם תוכלי לראות את מגוון  האמונים  בשם "תוכנית אימונים" בנוסף תוכלי למצוא  טפסים למעקב אשר תוכלי לעקוב אחרי ההתקדמות שלך  בתוכנית .

תמיכה24/7 מה כולל?

לקוחות סטודיו GOFIT-ON LINE  זוכות לתמיכה 24/7 לכול שאלה טכנית או מקצועית ,תוכלי ליצור קשר דרך הודעת וואטסאפ למספר שמופיע  למטה או "צרו קשר" לכול משך תקופת המנוי .

איפה אפשר לראות את האימונים ?

את האימונים ,תפריטים ותכנים באתר ניתן לראות דרך הנייד ,המחשב ,אייפד , או לחבר את הנייד או המחשב  לטלוויזיה 

באיזה אימונים עדיף להתחיל ?

בתור התחלה עדיף להתחיל באימוני העיצוב והחיטוב  לפי היכולת שלך בין 2-3 פעמים בשבוע עם שילוב של ימי מנוחה בניהם ובשלב שאת מרגישה שקצת התחזקת להתחיל לשלב אימונים אחרים כגון : טבטה , אירובי ועוד .

אני לא בכושר  מה עושים?

כול התחלה היא התחלה קשה בכול תחום .ואם הזמן  את הופכת להיות חזקה יותר ויכולה לאתגר את עצמך בדרגות שונות  ולכן את יכולה לבצע את האימונים בקצב שלך  ולהתקדם לאט לאט . זה דבר טוב שזה קשה  בהתחלה זה יתן לך אינדיקציה בהתקדמות שלך באימונים , איך השתפרת .

האם יש תפריטים ?

במסלול השנתי בסטודיו GOFIT-ON LINE  ניתן למצוא תפריטי תזונה אשר נבנו על ידי דיאטנית קלינית  מוסמכת המתמחה בספורט .

דרישות כלשהן?

כול הסירטונים הם באיכות גבוה  DH אם סירטון נתקע ב 90% מהמקרים בעיה טכנאית הנובעת ממהירות גלישה מצד הלקוח (או בעיה זמנית  ) בעיות  אלו נפתרות   אחרי  כמה דקות ואין מצידנו מה לעשות לצערנו ,אין לנו שליטה על מהירות גלישה אצל הלקוח , אבל כמובן ננסה לעזור .

ציוד נדרש ?

רוב האימונים בסטודיו GOFIT-ON LINE  הם כנגד משקל הגוף ,כמובן שניתן להוסיף התנגדות כרצונך ולפי התקדמותך . ישנם אימונים אשר מתבצעים עם ציוד  בסיסי הניתן להשיג בכול חנות ספורט ואפילו נמצאים בכול בית כגון : משקולות יד (משקל נמוך),גומיות סגורות ,גומיה פתוחות ,וכדור כוח קטן (אובר בול ) .אך כמובן הם ניתנים להחלפה על ידי התנגדות אחרת לדוגמא : משקולות יד -בקבוקי מים  , גומיה -טייצץ ועוד . 

איך מבטלים מנוי ?

תוכלי לבטל את המנוי שלך בכל עת כדי להימנע מתשלומים עתידים. פשוט שולחים הודעה דרך "צרו קשר" שבתפריט  הראשי  או דרך הודעת וואטסאפ(את בקשת הביטול יש לשלוח לא יאוחר מ 72 שעות לפני מועד החיוב הבא . (אין החזר על החודש הנוכחי אלא מדובר על תשלומים עתידייים . שימי לב ! יש אפשרות לבטל את המנוי  ,שהמנוי הוא חודשי מתחדש  . לא ניתן  לבטל את הרכישה למנוי השנתי  הנקנה  בחבילת אחת  .או סדנאות 

אני מזכירה לך המוצר שאת רוכשת הוא מידע מקצועי רחב אשר נותן לך את כול הכלים ,השיטות והדרך להגיע  למטרה שלך ולהצלחה 

זיכויים

  • חשוב להבין – כאשר את נרשמת לתוכנית אינטרנטית, את נרשמת למוצר מידע (כהגדרתו בחוק המחשבים) ובהתאם לתקנון האתר שלנו ובשל הגדרת הסטודיו כשירות ו/או מוצר הניתן להקלטה ו/או לשכפול וכן כ"מוצר מידע" כהגדרתו בחוק המחשבים הישראלי – אין אפשרות לזיכוי כספי, על פי חוק. לא במנוי השנתי ולא במנוי החודשי או בתוכנית/סדנא כתוכנית שלמה  
  • הרשמה למוצרים שלנו (או לכל תכנית אינטרנטית) לא נועדה ל-“בדיקה” של התכנים, ואז התחרטות ובקשות לזיכויים.
  • מדובר  במגוון אימונים מושקעים ביותר, עד הפרטים הקטנים, הכולל  מאות אימונים. תפריטים ,מאמרים ,טפסים  למעקב ועוד.
  • אנחנו נוהגים ע”פ תקנות המועצה לצרכנות ולכן אנחנו נהיה מאד קפדניים בעניין הזה.מידע רשמי מאתר המועצה הישראלית לצרכנות לגבי עסקאות צרכניות שלא ניתן לבטל, ניתן למצוא:

אז קדימה מתחילים ?

IMG_7171 (1)