תוכנית למתחילים

כול התחלה ,שיגרה חדשה היא מאתגרת ,אותו דבר גם שאנחנו מחליטות להתחיל לעשות פעילות גופנית כדי לשנות את אורח החיים שלנו .
תמיד נשאלות שאלות   , איזה אימונים צריך  לעשות , כמה זמן צריך להתאמן ,האם זה לא יהיה לי קשה מדיי ,אני  רוצה לעשות את הסוג האימונים שכולם מדברים עליו  , ואומרים שהוא הכי   טוב לתוצאות  האם אני אוכל להצליח ?

ברור שכן !

וזו הסיבה  שהכנתי  את התוכנית המתחילים
תוכנית שכולה  מבוססת  על שיטת האימונים המבוקשת בכול העולם  אימוני  טבטה

תוכנית ל 6 שבועות בלבד  ואת שם!

פתיחה

שבוע ראשון

אימון בנוי ל 20 דקות – אימון הדרגתי לאימוני הטבטה עבודת כוח על כול הגוף ושריפת קלוריות ציוד : מזרון , מגבת ,בקבוק מים

*ביצוע – 2 בשבוע (יום מנוחה בינהם)

שבוע שני

אימון למתחילים :אימון שבנוי ל 20 דקות הדרגתי לאימון טבטה ציוד: מזרון ,בקבוק מים , מגבת

*ביצוע – 2 בשבוע (יום מנוחה בינהם)

שבוע שלישי

תוכנית למתחילם שבנוי ל 20 דקות הדרגתי לאימון טבטה ציוד : משקולות יד ,מזרון ,מגבת ,בקבוק מים

*ביצוע – 2 בשבוע (יום מנוחה בינהם)

שבוע רביעי

אימון טבטה למתחילים שבנוי ל 20 דקות הדרגתי לאימון טבטה ציוד : משקולות יד ,מזרון ,בקבוק מים , מגבת

שבוע חמישי

תוכנית למתחילים שבנוי ל 20 דקות הדרגתי לאימון טבטה ציוד : מזרון ,מגבת ,בקבוק מים

*ביצוע – 2 בשבוע (יום מנוחה בינהם)

שבוע שישי

אימון מתחילים בנוי ל 20 דקות הדרגתי לאימון טבטה ציוד : מזרון ,בקבוק מים , מגבת

*ביצוע – 2 בשבוע (יום מנוחה בינהם)

לסיכום

גלילה למעלה